مجله گردشگری جهانگرد کوچولو

آثار باستانی، نقاط گردشگری، توضیحات کوتاه در مورد جاهای دیدنی جهان

مجله گردشگری جهانگرد کوچولو

آثار باستانی، نقاط گردشگری، توضیحات کوتاه در مورد جاهای دیدنی جهان

10 شهر مرده آمریکایی که باید از آن ها دیدن کرد

شهر سنت المو، کولورادو

سنت المو، شهری  که در 83 مایلی جنوب شررق آسپن، کولورادو قرار دارد، یکی از ماندگار ترین شهر های مرده این ایالت به شمار می رود. در سال 1880 هنگامی که معدنچیان به دنبال طلا و نقره بودند، این شهر کشف شد اما در سال 1922 آخرین قطار از این شهر خارج شد و دیگر بر نگشت. سایت جهان گرد

 

 

شهر نوادا، مونتانا

هنگامی که از آسمان آبی و مناظر زیبای ایالت مونتانا لذت می برید، توقفی در شهر نوادا نیز داشته باشید، شهر مرده ای که در حدود 90 مایلی شمال غربی پارک ملی یلواستون قرار گرفته است.


اسپوکن، داکوتای جنوبی

این شهر که در 10 مایلی جنوب قربی یادواره ملی کوه راشمور در تپه های سیاه داکوتای جنوبی قرار گرفته است، دارای یکی از بزرگترین مساحت خانه های ترک شده و شهر مرده می باشد.


گوداسپرینگ، نوادا

اگر در لاس وگاس اقامت دارید و می خواهید به گذشته بر گردید، سفری به شهر گوداسپرینگ در این ایالت داشته باشید. قرار گرفته در حدود 40 میلی جنوب غربی شهر گناه، این شهر قدیمی معدنچیان خانه حدودا 200 نفر بوده است.


گولدفیلد، آریزونا

این شهر که در کنار جاده آپاچه حدود 40 مایلی شرق فونیکس( ققنوس) قرار گرفته است، به عنوان " دروازه ای به سوی کوهستان خرافات" شناخه می شود.


هرون آبی، کنتاکی

همراه با تماشای رودخانه ی فوک در نزدیکی مرز تنسی-کنتاکی از این شهر قدیمی و ترک شده که روزی جامعه ی معدنچیان بود، دیدن کنید.


پس سیتی جنوبی، ویامینگ

در یکی از بزرگترین مکان های تاریخی ایالت ویامینگ، از 24 ساختمانی که ساخت آنها به قرن 19 بر می گردد، دیدن کنید. این شهر هر ساله از میانه های ماه مه تا میانه های ماه اکتبر باز می شود و شامل 30 معدن طلا بوده است.


استقلال، کولورادو

شهر استقلال دسترسی بسیار سریعی از شهر آسپن دارد. این شهر در سال 1880 ساخته شده اما دقیقا بعد از 19 سال دیگر کسی در آن زندگی نمی کرد چرا که طوفان زمستانی سختی  را تجربه کرد.


کالیکو، کالیفرنیا

در یکی از موج های نقره یابی کالیفرنیا در سال 1881، مردم زیادی به این مکان که در 126 مایلی شمال شرق لس آنجلس واقع شده است، هجوم آوردند. این شهر شامل 500 معدن نقره می شد، اما زمانی که نقره در دهه 1890 ارزش خود را از دست داد، مردم نیز این شهر را برای همیشه ترک کردند.


فریسکو، یوتا

هنگامی که از فریسکو دیدن می کنید، حواستان به بازدید از خانه های مخروطی شکل که از سنگ ساخته شده اند، باشد.


بازدید از مجله گردشگری جهان گرد برای اطلاعات بیشتر از دیدنی های ایالات متحده آمریکا 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد